بسیاری از ما براین تفکریم که افزونه های سئو وردپرس مانند افزونه یواست سئو ، رنک مث و . سایت ما را سئو می کنند.

افزونه های وردپرس صرفا ابزارهای راهنمایی برای سایت ما هستند ، ما از ابزارهای سئو استفاده میکنیم تا متاهایی که مورد نیازمان هست به صورت کامل درست کنیم.

افزونه های سئو گاها دارای ابزارهای تحلیل مانند تحلیل کلمات کلیدی و گزارش دهی هستند که در درک محتوای فارسی دچار مسئله هستند .

افزونه های سئو پیشنهادات نوع محتوایی شما ندارند ، یعنی شما باید برای کلمات خود صفحات اولیه گوگل را کاملا انالیز کنید و براساس انالیزی که انجام دادید محتوا بنویسید . افزونه های سئو توان درک این موضوع که محتوای شما باید تصویر بیشتری داشته باشد ، حاوی ویدیو باشد ، توضیحات زیر 300 کلمه هم داشته باشید سئو سایت شما قابل قبول است را درک نمی کنند.

افزونه های سئو براساس کلمات کلیدی کارمیکنند اما بحث امروزه ی گوگل در 2021 سئو براساس نیاز کاربر است و کلمات کلیدی مقاله اولیت ثانویه شده است ، یعنی محتوای تعبیه شده برای کاربر ارزش بیشتری دارد تا محتوایی که براساس چگالی کلمات کلیدی و تراکم نوشته شده است.

در این بحث هوش مصنوعی گوگل رشد عجیبی داشته است ، اگر از ترکیب پیشنهادات افزونه ها ، تجربیات شخصی و تحلیل رقبا استفاده کنید و محتوای صفحات خود را آماده کنید قطعا نتایج جالبی بدست خواهید آورد.

کدام افزونه سئو بهتر است ؟

در نوع استفاده از افزونه های سئو هیچ تفاوتی وجود ندارد صرفا بستگی به شما و استفاده شما دارد ، افزونه یواست سئو ، رنک مث و می توانند ابزارهای جانبی برای رشد سایت شما باشند.

تفاوت های زیادی بین این افزونه ها وجود ندارد وبستگی به شما دارد که با کدام یکی از این افزونه ها راحت تر کار میکنید و کوچ کردن از افزونه یواست به رنک مث هم کار اشتباهی است زیرا خود را محدود به استفاده از ابزار می کنید و دائما درگیر استفاده از ابزارهای مختلف می شوید.

پیشنهاد می شود درصورت نیاز به تنظیم کردن افزونه yoast بر روی لینک  اموزش یواست سئو  کلیک کنید.


طراحی سایت ارزان و سئو شده افزونه ,استفاده ,کلمات ,ابزارهای ,سایت ,محتوای ,کلمات کلیدی ,افزونه یواست ,وجود ندارد ,کنند افزونه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال سایت علم دونــی کارجوی جوان - آگهی استخدام سایت تفریحی | جوک جدید | سایت سرگرمی | اس ام اس درهم برهم سلامت تلفن و بخاری های استوک خارجی